Ahoj kamarádi.
na začátku je nutné poděkovat školitelce Lence Hrdinové a organizátorovi školení Pavlu Jakoubkovi. Bylo to naprosto skvělé. Lenka nám během dvou a půl hodiny na příkladech krásně vysvětlila:

  • jak fungují tísňové linky a jak při volání správně komunikovat
  • co vše se odehrává v pozadí během volání na tísňovou linku
  • jak zvážit možná rizika spojená s poskytováním první pomoci
  • jak poskytnout první pomoc v různých běžnějších situacích (hlavně tak,  aby postižený měl z první pomoci prospěch, nikoliv újmu)
  • jak poskytnout první pomoc u letecké nehody
  • jak dávat instrukce přihlížejícím, aby poskytly potřebnou součinnost

Těch nás několik málo, co jsme se za aeroklub účastnili jsme se shodli, že to bylo naprosto špičkové a že umět poskytnout správně první pomoc dává velký smysl.  Zkušenost prostě skvělá. Jen nás tam opravdu mohlo být víc. Takže zkusíme školení někdy zopakovat s tím, že jej provedeme jako výrazně doporučené pro všechny členy aeroklubu. Vědět, jak postupovat v krizových situacích, je opravdu nutná znalost pro všechny piloty.

./Míra

PS: Díky taky hasičům z Kramolny, že nám zapůjčili místnost ke školení.

 

Fotogalerie ze školení